Linnéa Karlsson

today i´m a hippie!

Publicerad 2012-09-13 16:35:00 i Allmänt



 
Bilden är tagen idag. Ganska nyss faktiskt.
Ersatte mitt fina garnband som jag haft på skallen sen middagen med ett hårband istället. Tanken med bandet var att jag och björk gjorde något kompis liknande hårband som gjorde att man liknade en söt liten fjortis.. HAHA, menar hippie. Alltså ibland får man vara lite barnslig. Trotts allt, än räknas jag som barn! OCH TACK VARE ATT JAG SKULLE BYTA HÅRBAND HITTADE JAG MIN RING SOM HAR VARIT BORTA I EVIGHETER.
Haft en chill dag i skolan, hände liksom inget. Fick mig också ett ryck att efter skolan skulle jag gå hem och se om det hjälpte att få bort min träningsvärk. Inte känt någon skillnad ännu, men jag sitter ju ner nu ;) 
Strax ska jag vila lite, känns som om jag ska trilla ihop snart. Mitt huvud orkar mer. Sen ska jag plugga fysik som vi har tills imorgon ( jag fick läxan i fredags och tog med mig den hem idag..). Efter fysiken och våglängder ska jag se om min fina kompis smsar och vi kanske drar ut en sväng eftersom det blir inget alls i helgen och det känns lite sådär faktiskt :( Men ska man iväg så ska man! :D 
 
pussss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela