Linnéa Karlsson

Glädjemoment!

Publicerad 2012-11-23 22:04:14 i Allmänt

Måste bara säga en sak denna fredags kväll då klocka är ungefär 10 och jag sitter och håller på att somna, vilket är pinsamt.. Hur som helst, det jag ville ha sagt är att jag älskar att kunna se min blogg på andras mobiler. Ja typ att någon har gjort min blogg till en app och har den sedan som en snabblänk på appsidan/sidorna. Tycker verkligen om er människor, jag blir glad av att veta att någon faktiskt tycker om att läsa det här. Eller överhuvudtaget mina ihop skrivna saker och vardag typ. 
TACK SMÅ GULLIGA MÄNNISKOR, DET GLÄDJER MIG. 
(gammal jag är, pension nästa typ.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela