Linnéa Karlsson

utbränd

Publicerad 2012-12-09 17:25:11 i Allmänt

Jag har verkligen varit sleten hela helgen! Som tur är lugnar allt med skola och sånt ner sig nu denna veckan och detta tackar vi för! Helgen har spenderats hos mamma där jag har tagit det lugnt och varit lite på "stan" och hos kusiner. Jag var även hos bror och testade skidutrustning - ehehe. Jag gör allting väldigt tidigt, men nu slipper jag att hyra och det känns sjukt bra! 
Jag åkte hem ganska tidigt idag och därför har det hänt en del saker här hemma också, speciellt i mitt rum. Jag har städat det, sorterat gaderober, bokhyllor osv och även ändrat om lite och tagit väck lite möbler. Jag är nöjd! 
Dock är jag trött nu men nu ska jag fira söndag och ta det chill
hajjiidooo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela