Linnéa Karlsson

Första advent!

Publicerad 2012-12-02 21:09:22 i Allmänt

Vilken mysig dag alltså. Gick upp tidigt för att gå till kyrkan och fixa kyrkfika och samla in pengar till Österrike. Fick ihop en del och mina sockerkakor verkade gå hem! hehe :) 
Var där med David så vi bestämde för att dra på den "stora" julskyltningen i Strömsnäs. Så duktig som man är drog jag på mig massa kläder och gick ner. Var inte där länge utan drog till svanen istället där det var julbord, dock åt jag inget.. 
Därefter gick vi ut i snön och lekte, känner mig verkligen liten nu igen. Lyckades ju inte jätte bra eftersom tillslut var det alla mot mig så jag blev väl mulad typ femhundratrettioelva gånger.. aja blev inte mindre munter eftersom jag fick hämnd mot alla med lite hjälp av Oskar, Daniel och Otto! 
 
Kom hem för en stund sedan och möttes av ljusstakarna i fönstren och gud sån julkänsla man börjar få. Snart sätts betygen med och det innebär mer slappt i skolan och mer fritid!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela