Linnéa Karlsson

skolan och smått förvirrad.

Publicerad 2012-12-06 17:34:25 i Allmänt

Skriver något litet nu bara för att jag känner för det. Plugget gick sådär.. Snart klar iallafall, jag får fortsätta när jag kommer hem igen. Snart drar jag mig mot träning i strömsnäs. DET BEHÖVER JAG VERKLIGEN! tack vare att jag inte tränat sen förra fredagen,, men åååå innebandy idag LOOOVE! 
 
var och kollade på denna kommunens gymnasie idag. den var faktiskt bättre än vad jag förväntat. har redan bestämt mig för NA, men där är en nackdelen med denna skolan.. lärarna verkar ganska dryga och tråkiga. så jag har lite att överväga lite och jämföra. överlag var den bra iallafall. MIN skola idag var as dryg. hade i och för sig ett bra betygsnack vilket resluterade en höjning och 5 extra poäng in i betygen, något glad över det! :)
 
 
 
skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela