Linnéa Karlsson

jag kan om jag vill.

Publicerad 2012-11-22 20:31:54 i Allmänt

Jag kan med stolthet säga att jag är nöjd över min prestation. Inte för att det ska låta super egooo eller så, men vi måste ju ändå få ha ett ego, eller har jag fel? Hur som helst träningen gick kalas, men den tog också all min energi. Fan bud på att bara skita i kemi och fysik provet och gå och lägga mig. Fast nej...så får man inte tänka om man ska ha betyg sen ju! Dags att ta tag i min problem och fixa dem också. Imorgon väntas för skola med 7 äckliga lektioner och efter det innebandyträning, (ooohhh loooove)! 
Bild på två taggade brudar i lördags innan maskinen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela