Linnéa Karlsson

Till min bästis, thihi ♥

Publicerad 2012-09-30 15:22:57 i Allmänt

Du är helt underbar, vännen. 
Mitt liv är helt annorlunda sen vi började umgås igen. Det är mycket roligare och allt blir mycket tokigare tillsammans med dig. Dessa minnen du och jag har skapat tillsammans kommer alltid finnas i min skalle, och varje gång jag tänker på dem slutar det med att jag ler som en jävla idiot.
Du är den jag säger allting till först. Jag litar på dig enormt mycket! Du vet hur jag fungerar och på så vis kan du hjälpa mig om det skulle vara något. 
Hur som helst, du är min absolut bästa vän och det kan ingen förändra! Älskar dig finis ♥  
( och jag kommer kanske bli dödad för dessa bilderna, men men ) 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela