Linnéa Karlsson

Svaren på frågorna!

Publicerad 2012-09-30 13:42:00 i Allmänt

Anonym 
cola eller fanta?
Cola! haha
 
stina 
vad får dig att skratta? 
Något som är kul, är ganska lätt road om man säger så.
vad var det roligaste som hände för din del i sommar? 
Ljungbydagarna med de finaste vännerna på denna jord.
vad händer denna hösten i ditt liv? :) 
Händer inte jätte mycket, skola, plugg, kompisar och sen en resa. 
 
fin blogg, kram.
Tack! kram 

Emmaa 
Berätta om dina bästa vänner
Ett liv utan vänner, vad är det för liv? Jag skulle säga att jag har väldigt bra vänner. Min allra bästa vän är Sanna, skriver ett inlägg senare om henne. Men jag kan inte glömma de andra och älskvärda vännerna. Några av mina bästa vänner är Johanna, Johanna, Therése och Natalie. Livet utan de 5 jag nämnt hade varit omöjligt. Älskar dom enormt! ♥
 
anonym 
Gillar du nån? 
Ja, det gör jag! :)
Oskuld? 
Ja! 
Första fyllan? 
I somras med lite folk under tiden vi var och campa, haha. Det var riktigt kul! 
Vem tycker du är snyggast i hela världen? 
Oj, finns ju jävligt många som är snygga alltså! 
Vad gillar du mest brunhåriga killar eller blonda? 
Spelar ingen roll, hårfärgen är inte allt.  

 
medina 
tycker du om mig? :D
haha, klart jag gör medina! :D 
favoritmat? 
Lätt, lax och potatismos, nomnom
favoritartist? 
Har typ ingen, lyssnar på olika! 
gillar du rap? 
Helt okej, ibland! 
gillar du någon nu? 
Ja, hihi (a) 
vart bor du? 
I ett hus i en meeeeega lite ort, finns inte ens på kartan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela