Linnéa Karlsson

slut, pömsig, trött.

Publicerad 2012-09-15 16:30:41 i Allmänt

Hemma från grand samarkand. Jäkla vilket bra ställe och de perfekta affärerna för min del. Hittade nya kläder och lite småsaker! Vi åt även där, jag, pappa, Eva och Emil. Vi åt thailänskt/ kinesiskt och fysatan vad gott det var. Mätt blev jag! 
 
Sitter just nu i soffan och kollar grimm med Emil. Känner att jag snart ska slå igen datan och likaså mina ögon. Sjukt nanig och eftersom vi kanske ska dra och fiska lite senare tycker jag att vila låter som en bra ide. 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela