Linnéa Karlsson

sista dagen i september.

Publicerad 2012-09-30 21:12:40 i Allmänt

Dagen har till störta del spenderats inomhus för "tillfriskning" och lite bättre mår jag.. Men känns dock inte bra att det är fjärde dagen med huvudvärk, jobbigt läge alltså. Ber till gud (haha) att allt ska försvunnit tills imorgon så jag är meeeeega pigg imorgon då jag och bästa ska praktisera, ska ändå bli sjukt jäkla kul och spännande. Vet knappt vad företaget gör, vilket kan göra det ännu mer intressant. Har typ inte tid att sitta upp länge till för om 9 timmar ringer klockan och jag måste stiga upp. 
Kan tillägga en sak om denna helgen... DEN SÖG! 
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-30 22:43:58

Var ska du praoa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela