Linnéa Karlsson

packa packa packa

Publicerad 2012-09-04 18:44:29 i Allmänt

Packa står högst upp på listan just nu. Känns som om man kommer asa med sig hela sitt rum - som vanligt. 
Alltså inget ovanligt för min del. 
Egentligen är det inte mycket som ska med. Typ sovsäck, kudde, kläder, godis ( som jag precis var och köpte) och annat behövligt. Så borde inte ta lång tid, eller jo eftersom jag sitter här och spiller tiden så ;)
 
 
Så ah, dags att ta tag i sitt liv och sedan få i sig lite föda. hahaha 
 
 
BOLMEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela