Linnéa Karlsson

Onsdag

Publicerad 2012-09-19 18:11:41 i Allmänt

Inte orkar blogga föns nu. Varit svin trött hela dagen och haft en lite lagom sjuk dag. Som i matsalen tillexempel. Under dem 20 minuterna jag var där hände det 2 sjuka saker. Först så skvätter killen bakom mig sås på min kofta, svin kul verkligen.. Sen när jag sitter och äter med Sanna kommer en liten tjej fram till mig och ba " min pappa kan lyfta mig med bara en hand ". Jag är ju som jag är och börjar gapskratta och ah. HAHA 
Lustigt att allt hände mig idag och just idag då vi åt tidigt med dem små.. Och matte lektionerna efter varandra är alltid lika underhållande ♥ 
 
Typ sovit och även ätit nu. Mina grejer är packade och jag laddar med lite musik, för ikväll ska det tränas! " fight" 
Först landträning och sedan vattenträning. Blev ingen sådan i måndags då jag endast hjälpte till på lek och plask.! 
Kommer jag behöva för ska ställa upp på tävling om 3 veckor så hårdträning som gäller. 
 
Blandade känslor just nu,. :D dock bara positiva! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela