Linnéa Karlsson

oh lord, i'm in love.

Publicerad 2012-09-10 20:35:14 i Allmänt

Alltså helt jävla kär just nu! både i han och i awkward. Helt jävla underbar serie. Suttit i 2 timmar och matat avsnitt på avsnitt. Tror jag är färdig, eller? Kanske finns fler men vad vet jag.. Återstå att kolla!
 
Nu blir det en varm dusch och sedan lite plugg på detta. Har även förjävla ont i armen faktiskt.. SUGER RÖV! Men även en skön känsla att veta att dö av livmoderhalscancer kommer jag INTE att göra! - glad! 
 
 
xoxo ;*

Kommentarer

Postat av: Thilda

Publicerad 2012-09-11 16:39:22

Har du kollat hela säsong2 av Awkward??

Fååår Damp på hur jävla bra det är !!

Svar: ja, i stortsätt! typ 2 avsnitt kvar! ;) SJUKT JÄVLA BRA!!
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela