Linnéa Karlsson

Mina äckliga knän.

Publicerad 2012-09-11 19:11:12 i Allmänt

Får damp på det här! Var hos skolsköterskan idag för att jag hade helt jävla cp ont i mitt knä och knappt kunde gå efter lite lagom köttning löpning på idrotten. I alla fall var hennes lösning bara jobbig. Hon sa att jag skulle söka upp  idrottläkare eller sjukgymnast om mina smärtor inte försvinner. Det känns ju lite sådär faktiskt. Inte direkt sugen på det. Hoppas dem slutar hålla på och krånga. Är sjukt trött på att båda knäna håller på att jävlas med mig dag efter dag. Liksom ena dagen är det högerknä och andra dagen är det vänster som förpestar mitt liv. Idag är i stort sätt den jobbigaste smärtan jag haft. Kan fortfarande inte gå riktigt och att gå upp för trappor ska vi inte ens snacka om.. 
 
Fick kämpa mig hem på cyklen efter skolan och hem kom jag. Jag var vråååålhungrig eftersom skolmaten inte var något att hurra för idag heller. Så jag åt. Sedan blev det att gå upp på rummet och där dog jag typ i en timme eller något. 
Nu sitter jag och pluggar lite huvudstäder i Asien och det går faktiskt ganska bra! Ska snart byta ämne och öva på mina engelska glosor, vilket jag måste gööra efter dagens fail med dom jag hade tills idag.. Kunde typ 9 av 15.. VERKLIGEN SÄMST!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela