Linnéa Karlsson

Jävla äckliga hals och feber!

Publicerad 2012-09-27 16:01:10 i Allmänt

Mådde dåligt redan när jag vaknade idag. Ännu värre än igår kväll. Men tjurig som jag är tvingade jag mig själv till skolan. Men där var jag inte länge. Kände att jag troligtvis började få feber och halsen blev inte bättre. Även om Sanna hjärtat tog med halstabletter för min skull och för att jag glömde mina. ÅH, ÄLSKAR DIG!
Så jag gick hem från skolan. Var hemma vid halv ett ungefär och gick och la mig direkt. Har nu sovit i 3 timmar i min säng, eftersom vila är bra när man är sjuk. Rätt roligt att jag drömde. Drömde om minigolf?! haha. Rätt kul att drömmar påverkas från dagen man upplevt och i mitt fall hade jag hört minigolf ett antal gånger på tv:n igår, haha. 
Vad jag tänkt mig göra nu är att gå ner och äta något med massa c-vitamin så att hopp om att jag kan gå till skolan imorgon kan existera ! Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela