Linnéa Karlsson

JÄKLA BRA HELG..

Publicerad 2012-09-02 21:36:41 i Allmänt

Eftersom min bloggning typ sögit hela helgen tänkte jag göra en sammanfattning av den..
 
Fredags: hade svanendag med hune och njöt till 100. Sjukt jäkla lyckat ändå och det GILLAS. Var ju lite anti emot det, men det slutade med att grupp 4 blev Elias familjen ♥. Lyckades då också skada mig lite, men så äre.. Ringen är kul, men farlig med Daniel som båtförare.. - dags att hålla munnen stängd Linnéa! ;)
Sen på kvällen drog jag ut med min fina och hade det bäst, som alltid! 
 
Lördags: chillade satan på dagen för att vara i form inför kvällen. Drog till Sanna vid 5 och började smått göra oss iordning. Drog vid halv 9 till bussen och vid 20.50 begav vi oss till balders. Dansade satan hela tiden typ.. slutade halv 2, var hemma igen vid 3. :)
 
Idag har man ju varit lagom seg och träningsvärk har jag fortfarande, men fyfan vilken kväll alltså, taggar redan tills den 22/9 men sannisen! :) Legat och vilat så gott som hela dagen. Eller ja, fram tills 4 då jag var tvungen att göra lite mat och fixa mig lite.. Vid 18 var det konfaåterträff. Så där satt man på en seg gudstjänst och sedan fikade vi och efter det fick vi våra kort och jag såg cp-dum ut som vanligt.. Helt stört allså! ;) 
Har redan nu borstat tänderna och sängen är inte lång borta om man tittar på klockan.. Så jag ska passa på att tacka för denna veckan och tagga inför nästa. GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela