Linnéa Karlsson

icke bra!

Publicerad 2012-09-01 11:31:17 i Allmänt

Godmorgon och hej äckliga träningsvärk.. Som ni kanske märkte igår var det inte jag som bloggade, utan min snälle vän Daniel som ville testa på " livet som bloggare ". Så snäll som man är fick han skriva ett inlägg. Erkänn bra bloggnings debut för han? ;) haha
 
Idag blir det massor av förberedelser inför ikväll och lite små fix med annat också. Lite senare i eftermiddag drar jag till bästis och då ska vi tagga sönder med massa bra musik och fixa oss inför kvällen då det är BALDERS!!! :D 
 
hörs senare!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela