Linnéa Karlsson

Humle och Dumle

Publicerad 2012-09-13 22:40:09 i Allmänt

Och där lämnde Humle och Dumle mig på skype. Egentligen heter dom Daniel och Daniel, men Humle och Dumle är bättre. Har suttit och snackat med dom i 2 timmar så nu blev det riktigt tomt faktiskt. Helt själv i huset med bara tv:n och datan som sällskap.. Låter som en riktig skräckfilm! ;) 
 
Blev ingen utgång idag för bebis kom hem vid halv 8, så tänkte att det var bättre att hon vilade istället. (Eller jag tror klockan var halv 8). Efter att man bestämt sig för att stanna hemma valde jag att äta middag. Men det var inte gott med det idag så nu sitter jag här hungrig som ett as och vill ha mat. Men fick ett tips att dricka massa vatten och sedan gå och lägga sig. Alltså om man är hungrig drick vatten och sedan gå och lägga sig, tack Daniel! 

Nu blir det massa vatten sen krya ner under mitt underbara och mysiga täcke och sova. Imorgon väntar 7 TRÅKIGA lektioner på mig i skolan och efter skolan väntar bror och Österrike - möte. Så kanske bäst att vara pigg! 
 
 
Godnatt och bjuder på ännu en nytagen bild med vattenflaskan i högsta hugg! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela