Linnéa Karlsson

han mobbar mig.. hah?

Publicerad 2012-09-06 18:50:12 i Allmänt

Haft en hejdundrande bra dag igår med klassen. Fyfan vad jag tycker om er alltså! 
Blev massa umgänge, skratt, grillning, kanoting och pizza ätanade! :) Helt underbart kul alltså! Nackdelen var dock att man sovit lite mindre än vad man borde och idag i skolan har ALLA, jag menar verkligen ALLA varit döda! Så på middagen låg några i vår klass på golvet i våra sovsäckar och käkade godis, mös och lyssnade på musik.. Alltid mysigt, men hade hellre sätt att vi varit lediga idag så man hade sluppit se oss som de liken vi var idag.
 
Meen... än har jag inte sovit. *stolt*. Innan jag besöker sängen måste jag ha bestämt med fiiiiina Sanna om imorgon, duschat och plugga, plugga och plugga kemi.. Woho tagga det första JÄVLA provet imorgon.. Eller ah,  Inte taggad alls :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela