Linnéa Karlsson

Fucking skit.

Publicerad 2012-09-20 20:18:43 i Allmänt

Jo men smart Linnéa..! Kom hem från Ljungby vid halv 6 och då gick jag och kollade på tv och chillade.. Chillade lite för mycket alltså. Somnade och vaknade knappt när pappa skrev för tredje gången i trappan för att fråga en sak.. Jo, men det känns ju väldigt bra att jag sovit och att jag säkert inte kommer kunna sova ikväll.. -.-
 
Hur som helst, jag och Sanna gjorde vår del väldigt snabbt och pinsamt var det, jaaaa! Typ gick hela tiden och ba " fan vad pinsamt om någon ser " och " jag gillar inte att lägga saker i folks brevlådor ". Vi är så gulliga ju! 
 

Ska snart ta tag i mitt fucking musikprov. Alltså vem fan behöver kunna vad fiolens delar heter eller vilka olika fioler det finns? ( klart som fan att dom som spelar instrumentet behöver kunna, men vem mer? ) Man kommer aldrig ha nytta av vart ifrån den kom, vem som kom på eller något sånt. Vad jag vet så är musikämnet ett praktiskt ämne och inte teoretiskt.... GANSKA UPPRÖRD! Och lite lagom sur. 
 
 
Fin vän, hihi! Björk :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela