Linnéa Karlsson

Ett till.

Publicerad 2012-09-25 20:37:58 i Allmänt

Ätit och hämtat ny energi. Har suttit och skrivit om bokens handling. Jag var verkligen inte nöjd med det jag skrev innan idag, men nu är jag super nöjd. :D  
Ska lägga ner analysen en stund och gå och duscha istället, vill hinna se svenska hollywood fruar .  Hahah 
 
Jag börjar få några små bitar på plats angående mitt gymnasieval. Hade fått ett "brev" av ingelstad och från lite andra skolor idag på posten. Jag blev lite nyfiken och gick in och kollade. Insåg att Natur-Natur inte skulle bli så tråkigt när det bryts av med djurskötsel osv. Sen är det med om jag kan få daddy till att låta mig flytta dit!
 Ingelstad 1 - alla andra skolor 0. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela