Linnéa Karlsson

Du är klart speciell.

Publicerad 2012-09-03 21:43:00 i Allmänt

Typ crush på någon, eller något. ♥
 

*plask* så lät det när denna bruden hoppade i plurret igen efter en jääääävla lång paus och fyfan vad stolt jag känner mig över att ha simmat ett helt pass på 2 timmar efter uppehållet ( kanske ska kalla det för svacka) på ungefär 3 månader.. Dock är min kondition hemskt dålig, men om ett par veckor igen är jag tillbaka! :D Tänkte på det innan att jag börjar lägga på mig lite fett igen eftersom man har ätit någon chokladbit, någon pommes och sånt lite för mycket i sommar.. Så nu kan jag känna lite bättre samvete att ha tränat lite igen. 
 
Skolan idag var verkligen helt jävla kass! var sur som ett as och lite uppkäftig, ehehe (a) flåt.... :( 
Ska strax ladda mina batterier så jag är pigg och gla' tills på onsdag! Tagga massor med skoj med min älskade klass och paddla med bästis igen. Förhoppningsvis går det något bättre denna gången! ;) Stefan ( min mentor ) berättade innan idag att sträckan ut till ön dit vi skulle grilla, leka osv, var 2 kilometer.. FATTA PADDLA 2 KILOMETER OCH SÅ KLART TILLBAKA OCKSÅ! Det blir en rolig utmaning, hoppas mina armar är på hugget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela