Linnéa Karlsson

den tolfteinionde

Publicerad 2012-09-12 19:23:19 i Allmänt

Hyfsat chill dag idag. Började dagen med ett förhör på Asien och det känns som om det gick ganska bra faktiskt! 
Fick sluta den lektionen tidigare för att vi skulle ha skoljoggen vid 10. Jag valde att springa trotts mitt underbara älskade cpiga knä. Men med mina knäskydd och en jävla inställning gick det kalas. Riktigt nöjd med min tid faktiskkt. Drygt 4 kilometer på 18.30 vilket resulterade att jag var bäst av brudarna och att allt går med musik och den underbara inställningen jag ibland kan ha. " Nu jävlar köttar vi " 
Eftersom det är onsdag hade vi vår långa middag och eftersom vi hade gått/ sprungit skoljoggen slapp vi vår idrottslektion. Tack Peter! Så vi hade rast från cirka 11 till kvart i 2. Lite lagom chill! 
De var skolan det. Nu till min så kallade " fritid ". 
I stora drag har jag suttit vid datan och försökt fixa in en ny grej på bloggen, men jag gav upp. Ska försöka igen strax. Sen har jag också pluggat engelska, ätit och tagit mig en dusch. Ja, erkänn kul liv jag har. 
Skola - hem - datan - plugg - skype - sängen - skolan - osv.. HAHAHA 
 
Ska ta och fixa lite nu och se om jag lyckas och senare ikväll ska jag se om det blir något mer inlägg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela