Linnéa Karlsson

BUSIG HÄR JA!

Publicerad 2012-09-20 15:02:22 i Allmänt

Gissa vad jag gör? Jo, jag är i skolan óch så och har till och med lektion.. MEN, sitter och har elevensval och inget bättre för mig så ah!
 
SLUTAR  OM  10 MINUTER!! WOOOOHOOOOOOOO
Då ska jag och ´Sanna ut och dela ut lappar om klassinsamling. TAGGGGGAAA TYP OCH JAG `ÄR HYYYYYYPER!!!!!!!!
 
SKRIVER IGEN NÄR JAG KOMMIT HEM FRÅN LJUNGBY!
 
och en sak till... jag suger på datorer. lyckades låsa hela "musområdet" så får använda en sär knapp och det funkar sådär..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela