Linnéa Karlsson

Borta bra, men hemma bäst

Publicerad 2012-09-16 17:00:24 i Allmänt

Hemma igen efter en rolig helg i Alvestad hos pappas brud. Varit och shoppat ( som jag redan sagt), spelat kincet med Emil och busat och kelat en massa med hennes tre, urgulliga och söta katter. Trivdes verkligen med dem! 
 
Kom hem för en halv timme sedan, då vi egentligen åkte därifrån vid ungefär halv 2. Men blev ett mini stopp i Ljungby och sedan blev det en snabb sväng till farbror för att kusinen min fixat sill till pappa (haha).
Har nyss kollat avsnitt 11 på awkward och nu står tv:n på istället. Ska strax vila lite, för mitt huvud är tungt och jag är svin trött. Sedan ikväll är det dags att ta tag i läxor, prov på onsdag. FAST, ledig på tisdag och så ska jag plugga lite grann ja!!! 
 
Blir mer uppdateringar senare idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela