Linnéa Karlsson

blodigt

Publicerad 2012-09-10 18:06:22 i Allmänt

Hmm, jo visst. Jag lovade att blogga, men de ser vi ju hur det gick! ehehe 
 
Blev helt tagen av Awkward igår så kollade på 5 avsnitt. ( de andra 5 håller på att skickas till min dator just nu! :DDDDDD ) 
 
skolan idag var helt okej, kunde varit bättre och kunde varit sämre liksom.. efter skolan drog jag och bästie upp till vårdcentralen för spruta mot livmorderhalscancer. Nu är en av 3 sprutor klara och jag och sanna är bäst och modigast! 
nä, allvarligt orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela