Linnéa Karlsson

2 gånger på en vecka.. SMART

Publicerad 2012-09-21 17:14:00 i Allmänt

Jo men bra Linnéa, efter ett år med min darling så har den denna veckan misshandlats totalt. :( Min iphone alltså..
Första gången var i onsdags då jag spelade pingis och den trillade ut fickan på min kofta och hur den sedan gled på marken och fick massa "grusrepor" på baksidan. Sen idag satt jag på svenskan och hade den i fickan på mina mjukisbyxor och på något vis trillade den ut och ner på golvet. Och vet ni vad? JAG HAR EN FUCKING ÄCKLIG REPA PÅ SKÄRMEN NU.... Inte okej alltså.. Nästan så man fäller en tår typ.. Men, inget man kan göra åt nu, så jag överlever. 
 
Haft en cp tråkig och jobbig dag idag. Orkar inte med 7 lektioner alltså, ska fan klaga! 
Snart ska jag ta och vila lite innan jag först ska till TG och sedan ska jag vara med min snäcka! :D 
Under tiden jag vilar, uppdateras min telefon. iOS 6, here i come. ♥ 
 
skriver mera senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela