Linnéa Karlsson

trötter

Publicerad 2012-10-09 22:01:00 i Allmänt

Jobbig dag idag. Först och främst fick jag se mina omdömen idag eftersom jag ska ha utvecklingssamtal på fredagmorgon och dem resulterade bra förutom svenskan.. Blev skit arg, as ledsen och arg igen.. Men på lektionen visade det sig att han rättat fel bokrecension och skrivit de resultatet i mina omdömen. Lagom irriterande att det inte ens var mitt omdöme och jag blev äckligt sur i onödan.. Som tur väl är ska Jakuuuuub skriva om mitt omdöme ^^. 
Annars var inte skolan så speciell, hade matteprov och tror det gick bra! 
 
Drog och käkade pizza med meddopeddo och gaaah så gott :D ehehe, fetto Linnéa, fetto. 
Drog vidare till Markaryd på möte och det var la chill. Fick äran att bli ordförande, känns bra. typ  * tar på mig solbrillor* moment. haha, hoppas man märker att min humor är sämst och det beror på att jag snart däckar ihop. 
Men kan inte sova riktigt än, har en förhör om ISM:er imorgon. Typ imperialism, panslavism och nationalism. Jobbigt, mycket som ska tas in och reflekteras. Orkar inte göra frågorna till så fuskar lite och gör det muntligt, hoppas jag klarar det ändå :) 
 
Ska läsa igenom allt igen sen sova, godnatt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela