Linnéa Karlsson

started over again!

Publicerad 2012-10-15 16:22:01 i Allmänt

Ny vecka nya tag! Dags att glömma dessa två usla veckor som varit och göra denna och kommande veckor till något bättre. ALLTSÅ, jag är tillbaka, mindre depp, mindre tråkig och helt enkelt bara mig själv igen. Trotts att det jobbiga ligger och gnager så låter jag det inte ta kontrollen. JAG BESTÄMMER HÄR DET ÄR MITT LIV! 
 
Haft en chill dag i skolan faktiskt hände inte jätte mycket. Man skulle kunna säga att dagen handlat om 1. Första världskriget. 2. Om bild. Har tecknat jätte mycket idag.. Först på bilden sen på syslöjden! :) 
Har varit hemma i en timme typ och redan gjort matte läxan och har redan hunnit äta. 
 
Kommer bli en småjobbig kväll idag. Ska om drygt 10 minuter åka till simhallen. En timme tidigare idag tack vare att det är dags för årets idrottsskola och efter det ska alla andra träna utom jag för jag har plask och lek. Så ingen träning idag men ändå jäkligt mycket tid i vattnet. Kommer bli ett russin.
 
Hade även tänkt att nu fram över ( när jag orkar ) att ändra om i kategorierna och så, men inte idag hur som helst. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela