Linnéa Karlsson

Som att svälja taggtråd.

Publicerad 2012-10-25 20:03:56 i Allmänt

HELVETES JÄVLA ÄCKEL PISS ALLTSÅ. 
Ingenting kan ju princip gå mer fel. Har gått och blivit jätte sjuk och imorgon ska jag till Barcelona, yeeey toppen, verkligen! 
Så här var det. Började igår men att ha massa ont i halsen, så jag gick till skolsköterskan och fick något bedövande, fine! Jag trodde bara att det var något tillfälligt typ. Men sen idag så hade det blivit värre och skolsköterskan var inte där idag så jag tänkte att jag skulle dra upp till vårdcentralen och kolla så jag inte fått halsfluss, vilket folket trodde. Så Stefan ringde åt mig och sedan ringde han till pappa som kom och hämtade mig.
Stefan lyckades fixa så jag kom före i kön dit så jag drog upp dit direkt! 
Fick sitta där ett bra tag och dem tog prover och sånt skit. Men det visade sig att jag hade en vanlig virus infektion, vilket jag inte hade hoppats på. Hade hellre hatt halsfluss och gått på pencilin och sedan fine, borta.. Men nu istället fick jag ett recept utskrivet och när jag skulle hämta det så hade dom det självklart INTE HEMMA! ARG?! JAAA! Så jag har fått lida med min hals hela dagen utan " bedövning ". Det känns som att svälja taggtråd och jag vågar knappt hosta för det gör så ont. Som tur väl är kommer medicinen imorgon och pappa ska hämta det åt mig! awwwwi! Ska ha med mig det till Barca och försvinner inte det ska jag på ny undersökning så att jag inte fått körtelfeber, sa dom! Diagnosen blir alltid det värsta känns det som..
 
Men jag får hur som helst inte gå till skolan imorgon så blir att vara hemma och vila då också.. :( 
 
 
Stick i fingret och de tog blodprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela