Linnéa Karlsson

skogsturkar

Publicerad 2012-10-20 16:26:48 i Allmänt

Ut till skogs kom jag! 
Har klippt en massa granris nu och har även burit en del. 
Fjantade mig lite samtidigt med Florence, Natalie, David, Pontus, Oscar och Jocke! 
Jäkla härliga människor allihopa och jag känner att denna resan kommer bli sjuuuuuukt kul! 
Någon som vill se en sexig bild? skiter i vilket kommer en ändå! 
så jävla fina är vi! 
 
Kom hem igen vid 1 ungefär och jag var tvungen att göra lite saker. 
Vid 20 i 2 låg jag nerbäddad i sängen med pyjamasen igen. cooozy! 
Vaknade vid halv 4 igen och nu har jag duschat och snart ska jag packa. 
Snart åker jag iväg,, åhh vill inte.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela