Linnéa Karlsson

proffs

Publicerad 2012-10-06 16:13:18 i Allmänt

Avslutade min prao igår på ett riktigt kul sätt! Seriöst aldrig haft någon roligare prao, även om det var på en industri. 
Kommer sakna stället och personerna där, hoppas man träffar dem igen. Fick även en liten belöning och det tackar man för. 
 
Orkade inte blogga igår och kände inte för att skriva ihop något igår heller. Så därför gör jag det idag istället. Inte gjort så mycket idag och inte säkert att det blir mer heller. Hoppas på att någon ställer upp och underhåller mig! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela