Linnéa Karlsson

packning och förbereda

Publicerad 2012-10-26 13:52:00 i Allmänt

Allt packat så gott som lite småsaker! Min medicin är ner packad och det är seriöst hur jävla skönt som helst! Den hjälper verkligen, tog en tablett innan och den hjälpte. Dock har den slutat hjälpa just nu, men ändå snart dags att ta en till. 
Ska snart gå och duscha ( nu typ ), sen ska jag vila lite och efter det göra mig i ordning. 
 
Jag vet inte hur min bloggning kommer att vara. Tar iallafall inte med mig min dator, utan den får vara hemma och min mobil kommer användas istället. För enligt deras hemsida på hotellet finns det WIFI, så hoppas det är snabbt och bra. Vill gärna kunna smsa hem ibland och se om allt är bra, men också även blogga.
 
Uppdaterar mer senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela