Linnéa Karlsson

offender, link to, appeal to, vem fan bryr sig.

Publicerad 2012-10-21 22:09:21 i Allmänt

92 glosor har jag nu tagit mig igenom.. tog bara 30 minuter på glosboken. kunde typ 40 %. är jag bra på engelska? svar NOOOO. hatar mitt äckliga liv just nu! måste kunna höja mig lite till iallafall. pinsamt att söka med mitt betyg. 
gissa vad jag ska göra imorgon? pluuuggga mera, fast då även gramatik som jag knappt fattar, vadå efterbliven? 
de 92 glosorna är inte alla, utan det är dem jag inte orkat lägga in på glosboken tidigare. har kanske 30 stycken till. åååååhh klaaaagaaaa, men jag hatar allt med engelska. seriöst, jag var bättre på engelska när jag gick i 5;an till skillnad från nu. vad kan det bero på? 
och dessutom vem fan bryr sig om vad massa olika brott och straff heter på engelska? inte jag iallafall och ändå måste jag mata in skiten i min överbelastade skalle.
 
mitt liv kan suga något nu. och jaaa, jag har höga krav på mig just nu... måste ha bättre betyg..
 
ska sluta klaga nu och gå och lägga mig istället. imorgon är det dags för idrottsskola igen så tagga! 
och tack David, Jocke och Pontus för att ni underhöll mig lite innan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela