Linnéa Karlsson

lördag

Publicerad 2012-10-13 15:22:21 i Allmänt

Vaknade lite tungt idag. Ville att gårdagen skulle vara en dröm, men nej det hade redan hänt! 
Hade träningsvärk idag också, men det är ganska skönt ändå. 
Har städat hela huset idag också, grundligt dessutom! 
Tog jätte noggrant på min toa och ställde i ordning i mina skåp, fixade lådorna osv. 
Skulle rensat upp mitt rum också, men det orkade jag inte. Min energi tog slut. :) 
 
Ikväll ska jag antingen ta det lugnt eller dra till bästa och nana över ^^ hihii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela