Linnéa Karlsson

Livet blir roligare med en borr, HAHAH

Publicerad 2012-10-02 20:41:18 i Allmänt

klockan ringde 6 idag igen. Kändes som om men redan var van. Dagen gick också vääldigt snabbt. Kanske var för att vi fick göra lite saker som jag gillar att göra! haha, jävla bonne Linnéa som gillar att borra och sånt. ;) rår inte för det, kul är det iallafall.. Har även fått in kommentarer om var jag gör praktik. Vill helst inte nämna det eftersom om jag gör det kommer min blogg automatiskt att länkas till deras sökmotor på google och vill jag helst inte. ^^ 
Vi fick sluta tre idag och då var det till att cykla hem och gå och lägga sig! Lika trött idag som igår, men det är något annat än skolan iallafall. 
Har varit hos farbror ikväll och kom hem för ett tag sedan och nu valde jag att sätta mig här ett tag innan sängen får övertaget, IGEN. 
 
Ska blogga tidigare imorgon såå att det inte dör ut.
 
- bild från instagram ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela