Linnéa Karlsson

inte helt fel med täcke och kudde på idrotten

Publicerad 2012-10-24 16:51:17 i Allmänt

Tjena tjena, bloggar lite nu innan jag somnar!
 
Kom hem för en timme sedan och under den timmen har jag suttit i soffan och kollat en tidning om gymnasie. Vadå spamm av alla skolor och guider i postlådan. Aldrig fått så mycket innan, eller jo kanske, under den tiden jag konfirmerade mig, haha! Jag har även på börjat en maskin tvätt så att alla favorit kläder är med i resväskan till Barca! 2 DAGAR KVAR!!! Ska börja packa lite smått senare eftersom jag stannar hemma från träningen. Börjar bli sjuk, igen! Var knappt 3 veckor sedan jag stod på min praktik med en jobbig röst och host. Ungefär detsamma som jag drabbats av igen. 
 
ska nu krypa ner under täcket och sova en liten stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela