Linnéa Karlsson

hörde jag pannkakor?

Publicerad 2012-10-21 17:22:00 i Allmänt

 jajemän, det gjorde jag! har precis ätit det och gah vad gott det var! :D 

har varierat min dag idag. har pluggat det mesta av tiden, men också varit ute en stund och klipp gräset ( förhoppningvis för sista gången i år). 
den kommande veckan kommer jag bli en blandning av ett förväntansfullt barn och en pluggis. har 7 olika saker jag MÅSTE göra. Tyska, muntligt prov. Engelska, prov. Matteläxa. So, något om första världskriget. Kemi, labrapport. Teknik, arbete. Svenska, läsa en bok.  låter väl roligt, eller? 
sen kommer jag också att sitta och bita på naglarna i väntan på att det ska bli fredagkväll. vet inte om jag skrivit om det på bloggen tidigare, men på fredag åker jag till Barcelona! 
 
Ska ta och plugga vidare, tjaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela