Linnéa Karlsson

godmorgon

Publicerad 2012-10-20 08:01:37 i Allmänt

Redan uppstigen eftersom snart kommer Natalie och hämtar mig och vi drar till hinneryd och klipper granris, som jobb till vår österrike resa. :D 
Jag är verkligen svin trött idag, var ute till lite över elva och sen smsade jag med folk. så klockan var bort åt halv 1 innan jag somnade och min klocka ringde vid halv åtta. Hade ändå kunnat ligga kvar, men var tvungen att göra mig iordning, packa ner allt och göra maten ( vilket jag inte orkade göra igår kväll.) 
 
Bild på mig just nu. sämst kvalité och jag orkade inte ta mer en, en bil så. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela