Linnéa Karlsson

gästbloggning

Publicerad 2012-10-18 15:54:39 i Allmänt

hej alla linnéas läsare!
hoppas ni har haft en bra dag för det har jag och linnea haft tror jag, dock lite seg kanske men vafan.
just nu sitter vi hennes soffa och chillar lite med chips innan vi drar till ljungby på öppethus!
men innan vi drar till öppethus så blir de donken, vilka tjockisar ;)
 
förövrigt så ska jag bara berätta att du betyder mycket för mig min fina!
du finns, stöttar och hjälper en i alla lägen, du ska bara veta hur mycket de betyder.
& om de händer något så vet du vart jag finns och där kommer jag alltid finnas.
i love you, my soulmate ♥
 
/ sanna cederlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela