Linnéa Karlsson

felåt :(

Publicerad 2012-10-01 20:44:00 i Allmänt

Första dagen på praktiken och det var helt okej! dock svintrött efter allt och sen varit i simhallen också, så det kanske är en bra anledning till att jag inte hunnit blogga. Kan inte prata heller, min röst har gått från att vara på topp till att nå bottnen idag. Just nu försvinner den ibland och det låter cpat , HAHAHA 
 
Blir ändå inte längre än såhär, trött som fan och min säääng ropar efter mig. Upp vid 6 imorgon igen och tillbaka till praktiken. Bara en vecka, det klarar du Linnéa! - positivt tänkande :D 
 
natti, ska skriva mer imorgon! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-01 21:23:49

Var praoar du??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela