Linnéa Karlsson

250... biff...

Publicerad 2012-10-03 18:14:00 i Allmänt

En trött Linnéa sitter i andra sidan och skriver. Helt ärligt hade jag kunnat stänga datan och lagt mig i sängen och sovit tills imorgon. Kanske man får en förståelse för hur jäkla trött jag egentligen är. Borrat och hatt mig idag. Mer än 250 skruvar är nerborrade i sol-lamellerna och jag är klart nöjd med min insats. Jag och Sanna har även varit på en annan avdelning och lyft och flyttat lite grejer. 
Så jäkla snälla är vissa alltså och vi fick gå hem halv 4, då båda verkligen var helt slut. Bena värkte och armen också. Känns inte riktigt kul att sitta och blogga om dagen eftersom i stortsätt ser mina dagar för tillfället likadana  ut. ^^ 
 
Kanske tillägger något mer inlägg senare idag om något annat, haha! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela