Linnéa Karlsson

torsdag.

Publicerad 2012-11-15 16:29:06 i Allmänt

Ganska pömsig idag, men eftersom det är torsdag idag och imorgon är det fredag så är det ganska lugnt. Har precis fixat en grej till klassen och julskyltningen, visst är jag snäll? 
 
Har haft en ganska lugn dag, tur det eftersom jag då är trött. Har inget direkt planerat ikväll. Ska fixa lite inför balders, träningen imorgon och sen ska jag ringa till morsan och prata om lördag och allt.. 
nää ni jag bloggar mer sen orkar inte nu. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela