Linnéa Karlsson

jaaaaaaaa

Publicerad 2012-11-07 16:40:07 i Allmänt

Varierat humör idag. Man kan ju säga att jag först var jätte trött på bussen och i skolan eftersom det blev lite sent igår i och med att plugget blev påkommet ganska sent. Sen blev jag automatiskt jätte pigg när busschauffören körde förbi min "särhållplats" som bara existerar när jag inte orkar gå hem den långa vägen. När jag kom hem var jag taggad på att gå ut och jobba lite. Kom innanför dörren och ser att jag fått post. Läser och ser att jag ska jobba till Österrike resan den 17 november då jag ska till älmhult och kolla på deras gymnasie! Fan så sur jag blev, smsar Natalie och säger det. Går ut lite och jobbar lite tills det börjar ösregna ( min dag idag!) Går in igen och då kommer jag på att jag kan hjälpa till i hinneryd på lördag istället så att jag verkligen hjälper till för till Österrike vill jag. Ringer till pappa och berättar och frågar även om jag kan gå på bio nästa vecka med Sanna och ja det kunde jag till er som ville veta! ;) 
Ringer sedan till hon som har hand om resan och frågar och det gick kanon bra att byta så! 
 
Fatta glad jag är nu. Fast på 40 minuter gick min humör från att vara trött till pigg. Från någorlunda glad till svin sur & sedan till glad igen.
 
Kan även berätta att biobiljetterna är bokade i mitt namn och på onsdag kör vi på the twilight saga - breaking dawn part II! Fett som fan kommer det bli. Hihi
 
 
Kan nästan lova att det kommer fler inlägg ikväll, bra va? :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela