Linnéa Karlsson

innebandy

Publicerad 2012-11-08 21:46:23 i Allmänt

har nu idag inte hunnit blogga för att jag suttit helt inlindad i mitt teknikarbete och sedan valde jag att ta en paus ifrån det så jag åkte till innebandy träningen i strömsnäs med david & tack för att du hämtade mig, kompis! ♥ 
träningen gick bra, jag lyckades göra mål och det resluterade att vi kom 3a i spelen. hur känns det daniel? sist, alltid något ;) hahahahaha
är ännu inte klar med arbete så ska fortsätta med detta och sedan sängen! 
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela