Linnéa Karlsson

INNEBANDY x2

Publicerad 2012-11-10 15:17:00 i Allmänt

var på tiden att skriva lite idag. blev inget igår då jag knapp alls var hemma. pappa hämtade mig vid bussen och vi fixade en sak. efter det stack vi till markaryd då jag var i STORT behov (enligt mig) av en innebandy utrustning till träningarna med niorna och även svanen som jag har tränat med en gång ( i torsdags). så jag köpte mig en klubba som är as fin, en boll (hahaha), ett skydd till klubban och sen ett bra shorts jag ville ha! jäkla bra det där!
det resulterade även att mina konto siffror minskades med några hundra. med det drabbar ingen rik ;) 
efter markaryd drog jag ut med finisen och var på tg. jätte chill, fast jag var rätt trött då jag suttit uppe i torsdagskväll och kämpat klart med mitt teknikarbete och efter en jobbig skoldag med jätte många lektioner. 
 
idag har jag redan hunnit med det ena och det andra. har varit och räfsat löv till resan och även varit hos farbror 2 gånger. ska nu fixa lite bilder till mina kusiner på dem när de åkte vattenskridor i somras. kanske dags att dem får sina bilder? haha
senare ska jag till faster och vara där ikväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela