Linnéa Karlsson

goooooooooooooooooood

Publicerad 2012-11-06 21:59:54 i Allmänt

är jag inte bara världsbäst på att blogga? det kan man diskutera.. 
just nu är det lite så där med allting. har ingen ork eller tid egentligen.
same old stuff, höhöhö
 
skolan var nästan perfekt. hade ju ändåå lite småroliga stunder med sanna. 
och vi klarade tyskan också, wiiiiii. och engelskan klarade jag också med ett reslutat jag är mycket nöjd med! eheh lame! 
hade även fixat 2 fint inslagna present åt min allra bästa killbuddy, Adde alltså. han fyller idag 14. ♥
 
sent på kommet men nu ska jag plugga lite, ruligt! 
hajdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela