Linnéa Karlsson

farsdag ♥

Publicerad 2012-11-11 18:23:04 i Allmänt

nyduschad och nästan precis hemkommen ifrån markaryd. var där och åt på kinan med pappi. jag stod för notan eftersom det är farsdag och jag ville göra något speciellt för världensbästa pappa! 
 
utan honom hade jag inte varit här idag. både rent materiellt och min personlighet hade inte funnits. utan pappa hade jag inte varit den jag är. han har alltid betytt mest för mig och alltid varit med mig. - Jag älskar dig! ♥ 
 
ska strax (typ nu) ta och läsa några kapitel i min svenskabok och sedan efter det ska jag ta på mig mjukisbyxor och gå ut i garaget och köra lite innebandy. haha besatt brud. så besatt att jag kommer fortsätta träna med svanen och sedan utgå efter mitt gymnasieval och kanske börja spela i en klubb och lägga baddräkten och badmössan på hyllan. den tanken har ändå existerat ett bra tag nu, så på tiden att jag hittar någon ny sysselsättning & innebandy hade varit perfekt för mig (tror jag). 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna Cederlund

Publicerad 2012-11-12 01:40:24

jaha, så du dissar mig nu med gymsnacket....?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela