Linnéa Karlsson

easy as hell!

Publicerad 2012-11-15 19:45:10 i Allmänt

hahah, jag som var trött.... har fixat och trixat med jultidningsbeställningarna och ring samtal. har pratat med halva min släkt känns det som. både med mamma, bror, moster och farbror. fast egentligen är det bara en väldigt liten del av min släkt, haha! har också fixat så att jag har någon att intervjua till mitt svenska arbete. ja vad säger man? nöjd med dagen? jaaa absolut! 
nu ska jag verkligen bara ta det lugnt och sånt. 
 
ROSSE! den kommer snart, busy woman you know! ♥
SANNA BÄSTIS! kommer sakna dig otroligt imorgon och hoppas du njuter av din sovmorgon och lediga dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela