Linnéa Karlsson

breaking dawn part II

Publicerad 2012-11-14 22:33:49 i Allmänt

Kan säga att jag inte alls klagar på filmen jag nyss såg! Jäkla bra var den och med min alldeles egna ängel brevid och en godispåse i handen blev det inte sämre! Har varit i Markaryd hela daagen ( efter skolan då såklart ) så var ganska skönt att komma hem. Ska nu gå och lägga mig i sängen, kolla igenom engelskan och smsa med den finaste och underbaraste på denna jord! 
Har för övrigt svin ont där mitt stick ifrån sprutan igår i armen. Ser ut som en biff omkring det och ont gör det vid endast nuddning, bra ellah? nääääää
 
sovgott fina människor! Imorgon väntas prov och glosor, great! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela